Entrevista a Marta Càceres Pratsavall

Entrevista a Marta Càceres Pratsavall (periodista i presentadora del programa de TVE “Para Todos La 2”) que ens parla de Nooem y de l’Almudena Photos.

Marta Càceres

La meva relació amb la tecnologia?

És impossible seguir-li el ritme a la tecnologia!! cada dia apareixen noves apps, programes o  descàrregues que “s’han de tenir” i si no et caduca la paraula de pas, et caduca la última versió que t’havies baixat perquè resulta que ja no és compatible…tot i això, no puc viure sense ella. En fi, si l’haig de definir crec que és una “relació amor-odi” a parts iguals!.

Perquè porto una funda Nooem?

Tinc una funda Nooem signada per la fotògrafa Almudena Conesa però no la porto. M’agrada tant i la trobo tant xula que la tinc a sobre l’escriptori posadeta com si fos un quadre. Estic per anar a la merceria, comprar-me unes nanses i convertir-la en un bolso!! (és una idea que deixo a l’aire). Ah i també m’agrada MOLT que a l’etiqueta hi surti el nom de Sabadell.

Entrevista realitzada per Nooem

Responder

